Hromadná korespondence: Porovnání verzí

Z ISU UHK
Přejít na: navigace, hledání
(Nejčastější problémy)
 
(Není zobrazeno 5 mezilehlých verzí od 2 dalších uživatelů.)
Řádek 1: Řádek 1:
==Hromadná korespondence==
 
 
kontaktní osoba pro hromadnou korespondenci ve STAGu:
 
kontaktní osoba pro hromadnou korespondenci ve STAGu:
  
Řádek 13: Řádek 12:
 
===Nejčastější problémy===
 
===Nejčastější problémy===
 
* V MS Word i Excel musí být povolena všechna makra, nastavení je v soubor/možnosti/centrum zabezpečení/nastavení centra zabezpečení/nastavení maker/povolit všechna makra
 
* V MS Word i Excel musí být povolena všechna makra, nastavení je v soubor/možnosti/centrum zabezpečení/nastavení centra zabezpečení/nastavení maker/povolit všechna makra
 +
* Názvy šablon musí být bez mezer! a pokud možno bez diakritiky a různých nestandardních znaků typu ,/$%-+ apod. Word jinak při vytváření korespondence hlásí nenalezení souborů apod.
 +
* Pokud ve jmenných seznamech je mezi jednotlivými stránkami vynechaný záznam, např. na konci jedné stránky je záznam pořadové číslo 37 a na začátku další stránky není záznam pořadové číslo 38, ale 39 může to být proto, že tabulka je příliš dlouhá - při naplnění znaky se tabulka na výšku roztáhne a některé řádky mohou stránku "přetéct", tabulku je potřeba u řádek, či dva zkrátit, nebo je na posledním řádku chybně dynamické pole "další záznam", které také způsobí toto nechtěné chování.
 +
* Aby šablona fungovala ve STAGu musí být v dokumentu zapnuty VBA makra, postup je zde [https://is-stag.zcu.cz/zakaznici/hromadna_korespondence/]
 
* Problém s antivirem: MS ForeFront/defender/sec. essentials chybně identifikují jeden soubor, který se účastní tvorby výstupu hromadné korespondence jako trojský kůň, jde o soubor C:\Users\%username%\AppData\Local\Temp\GetCmdLine.doc projevuje se to tak, že hromadná korespondence najednou přestane fungovat a při průběhu procesu tvorby výstupních souborů antivir ohlásí problém s něčím. Soubor GetCmdLine.doc je třeba zadat do výjimek antiviru, tak aby ho ignoroval.
 
* Problém s antivirem: MS ForeFront/defender/sec. essentials chybně identifikují jeden soubor, který se účastní tvorby výstupu hromadné korespondence jako trojský kůň, jde o soubor C:\Users\%username%\AppData\Local\Temp\GetCmdLine.doc projevuje se to tak, že hromadná korespondence najednou přestane fungovat a při průběhu procesu tvorby výstupních souborů antivir ohlásí problém s něčím. Soubor GetCmdLine.doc je třeba zadat do výjimek antiviru, tak aby ho ignoroval.
 +
[[Soubor:WD.png]]

Aktuální verze z 27. 6. 2017, 12:53

kontaktní osoba pro hromadnou korespondenci ve STAGu:

Martin Šmejda

linka (49333) 1302

martin.smejda@uhk.cz

Použití

Hromadná korespondence je funkce MS Word, která je použitá pro generování tiskových výstupů ze STAGu. Hromadná korespondence se používá buď pro generování výstupu ze seznamu studentů nebo seznamu uchazečů o studium.

Nejčastější problémy

  • V MS Word i Excel musí být povolena všechna makra, nastavení je v soubor/možnosti/centrum zabezpečení/nastavení centra zabezpečení/nastavení maker/povolit všechna makra
  • Názvy šablon musí být bez mezer! a pokud možno bez diakritiky a různých nestandardních znaků typu ,/$%-+ apod. Word jinak při vytváření korespondence hlásí nenalezení souborů apod.
  • Pokud ve jmenných seznamech je mezi jednotlivými stránkami vynechaný záznam, např. na konci jedné stránky je záznam pořadové číslo 37 a na začátku další stránky není záznam pořadové číslo 38, ale 39 může to být proto, že tabulka je příliš dlouhá - při naplnění znaky se tabulka na výšku roztáhne a některé řádky mohou stránku "přetéct", tabulku je potřeba u řádek, či dva zkrátit, nebo je na posledním řádku chybně dynamické pole "další záznam", které také způsobí toto nechtěné chování.
  • Aby šablona fungovala ve STAGu musí být v dokumentu zapnuty VBA makra, postup je zde [1]
  • Problém s antivirem: MS ForeFront/defender/sec. essentials chybně identifikují jeden soubor, který se účastní tvorby výstupu hromadné korespondence jako trojský kůň, jde o soubor C:\Users\%username%\AppData\Local\Temp\GetCmdLine.doc projevuje se to tak, že hromadná korespondence najednou přestane fungovat a při průběhu procesu tvorby výstupních souborů antivir ohlásí problém s něčím. Soubor GetCmdLine.doc je třeba zadat do výjimek antiviru, tak aby ho ignoroval.

WD.png